Yalnızlık Sözleri Kısa ve öz , Yalnızlık Mesajları Anlamlı

Yalnızlık Sözleri
Yalnızlık Sözleri, Yalnızlık Sözleri Kısa, Yalnizlik Sozleri , Yalnızlık Sözleri Uzun, Yalnızlık Sözleri Facebook, Yalnızlık Sözleri Anlamlı, Yalnızlık Sözleri Etkileyici, Yalnızlık Sözleri Sevgiliye, Yalnızlık Sözleri Kısa ve öz , Yalnızlık Cümleleri, Yalnızlık şiirleri, Yalnızlık Lafları, Yalnızlık Yazıları, Yalnızlık Sözleri Resimli, Yalnızlık Sözleri Yeni, Güzel Yalnızlık Sözleri, Yalnızlık Senfonisi Sozleri, Yalnızlık Mesajları, Yalnızlık Mesajları Kısa, Yalnızlık Mesajları Anlamlı, Yalnızlık Mesajları Etkileyici, Yalnızlık Mesajları Sevgiliye, Yalnızlık Mesajları Uzun, Yalnızlık Mesajları Facebook, Yalnızlık Mesajları Güzel Sözler.

YALNIZLIK SÖZLERİ

Yalnızlık Sözlerini Sizler için Toparlamaya çalıştık. Sizlerinde Paylaşmak istediği Yayınlanmasını istediği Yalnızlık Sözleri ve Yalnızlık Mesajları Varsa Yorum Kısmından Anonim'i Seçerek Üye Olmadan ve Kayıt Olmadan Sözlerinizi Paylaşa Bilirsiniz. Aynı şekilde Görüş ve Önerilerinizi Bizlere Bildire Bilirsiniz. Sizlerin Görüş ve Önerileri Bizler için çok Kıymetli ve Değerli Olup Bizlere ışık Tutmaktadır. Çalışmalarımızı Sizlerin Fikir ve Önerilerinize Göre Tasarlamaya Devam Ediyoruz.

Hiç Yalnız Değildim Aslında
Beş Kişiydik
Dört Duvar ve Ben..



364 Gün Yalnızım Zaten
1 Gün Daha Yalnız Kalsam
Hiç Koymaz Güzelim..



Zamanlar Acımasızca Geçip Gidiyor
Geriye Tek Bir şey Kalıyor Yalnızlık..



Yalnızlık Sanki Güzel Gibi
Tek Kahramanı Ben Oluyorum..



Bakınıyorum Sevgiye Değecek Kimse Yok
Bende Yalnızlığı Sevmekte Buldum çareyi..



Bazen Aşk çat kapı Gidiyor
Sen Yıllardır içinde Yaşadığın Yürekten
Valiz Dolusu Anılarla
Kendi Yalnızlığınla Taşınırsın..



Ben Kendimi Bildiğimden Beri Yalnızım
Ben Kimseye Ayak Uyduramam
Kimsede Bana Tabi ki..



Yalnızlığı Ben mi Seçtim
Yoksa Yalnızlık mı Beni Seçti
Anlayamadım Gitti Arkadaş..



Bir Fırtına Bir Kasırga çıkıyor
Dostlarımı Benden Ayırıyor
Beni de Dostlarımdan
Geriye Tek Bir Dost Kalıyor
Yalnızlığım ve Ben..



Dost Dedim Gitti
Aşk Dedim Bitti
Mutluluk istedim Onu Hiç Sorma Zaten
Kısaca Yalnızlıkla Yine Baş Başa Kaldık..



Dün Rüyaydı
Bugün ise Hayal
Dünü Mutlu
Bugünü Umutlu Kılan
Yarınlardır..



Eskimiş Acılara
Taze Gözyaşları Dökülür mü Hiç..



Genelde Aşklar Kanka Ayaklarıyla Başlar
Daha Sonra Yalnızlıkla Son Bulur..



İkimiz Hiç Biz Olamadık ve
Bu Gidişle de Olamayacağız..



Hani Derler Ya
Yalnızken Daha Mantıklı Düşünürsün
insan O Anda Kendine Zarar Veriyor işte..



İnsanları Tanımaya Başladıkça
Yalnızlığın Tadına Doyum Olmuyor..



Kendini Nokta Kadar Yalnız Hissediyorsan
Dönüp Arkana Bakacaksın
Belki de Cümlenin Bittiği Yerdesin
Sonuna Gelmişindir..



Beni Mevsimler Değil Güzelim
üşüten Yokluğun..



O Kadar Yalnızım ki
Sıradaki şarkı
Sonraki şarkıya Gelsin..



Onların Sadece
On Dört şubatları Var
Geriye Kalan Ne Kadar Gün Varsa
Hepsi Bizimdir..



Lan ölüp Gitsek
Üzerimize Toprak Atanımız Bile Olmayacak..



Agir-Sozler Farkıyla
Kısa Yalnızlık Sözleri
Sevgiliye Yalnızlık Sözleri
Anlamlı Yalnızlık Mesajları
Kısa ve Etkili Yalnızlık Mesajları
En Yalnızlık Cümleler
Yalnızlığa Dair Laflar
Duyulmamış Yalnızlık Yazıları..



Pusulası Kaybolmuş Bir Gemi Misali
Sensizliğin Tam Ortasında Kaldım..



Sen Farkında Olmasan da
Seni Düşünen Biri İllaki Vardır..



Gidişin O Kadar Güzeldi ki
istesen de Zaten O Kadar Güzel Gelemezsin..



Sen Güzelim Sen
Nereden Bileceksin
Yalnızlığın Ne Demek Olduğunu..



Sevdiklerinin Kıymetini
Yanındayken Anlayamazsın
Ayrı Kalınca Görürsün Ancak..



Şu Küçücük Dünyamda
Tek Dostum Yalnızlığım
Bir Gün Onu da Elimden Alırlar Diye
çok Korkuyorum..



Yalnızlığımı
Sadece Ben Düşünmeye Başladım..



Yağmur Olup Islattın
Güneş Olup Sızlattın
Yüzüm Gülmedi Hep Ağlattın
şu Hayatta Beni Tek Başıma Bıraktın..



Yalnızlık Sadece Duygudan ibarettir..



Yalnız Biri Olsun istedim
Yalnız Birisi Oldum istemeden..



Yalnız Hissettiğim Zamanlar Oluyor
Senin Yokluğunda..



Bazen Yalnız Kalmak Gerekiyor
Senin Hayallerinle Yaşıyorum Zaten..



Bana Yalnızlık Kadar Yakın Olabildin mi Hiç..



Tek Bir Kötü Yanı Vardır Yalnızlığın
Senin Ne Düşünür Olduğunu
Kimsenin Bilmiyor Olmasıdır..



Bulunmuş Olduğunuz Sayfamızda
Yalnızlığa Dair Sözler
Yalnız Kadın Sözleri
Yalnızlıkla ilgili Sözler
Yalnız Kalmış Birine Sözler
Yalnızlık Sözleri Anlamlı
Yalnız Adam Sözleri
Yalnız Sözler Kısa Etkili
Yer Almaktadır..



Yalnızlık Bana Göre Dert Değil
Olsa Olsa Zevktir..



Yalnızlık Dediğin Sanatsa
Ben O Sanattan Rolümü Kaptım..



Bir şey Buldum Adı Yalnızlık
Yaşa Yaşa Bitecek Gibi Değil..
agir-sozler.blogspot.com



Benim Yalnızlığım Kader Değil
Sadece Tercih Meselesidir..



Küçücük Delikte Bile Saklansan
Gelip Bulur Seni Yalnızlık..



Yaşantımı öğrenmek için Heves Etme
Bende istemezdim Böyle Bir Yaşam..



Yokluğuna Karşı Bir tek Hakaretim Oldu
Oda Yalnızlığımdır..
Paylaş:  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sosyete Sözler sayfamızı sizler için hazırladık.
Güzel Sözler, Anlamlı Sözler, Aşk Sözleri, Dini Sözler, Özlü Sözler ve Ünlü Sözleri şeklinde derlenmiştir.
Bazı sözler de hatalarımız var ise affola ve sizlerde bu hataları görürseniz lütfen bilgi vermekten çekinmeyiniz.

Güzel Sözler Mesajlar

Makaleler

En Güzel Mesajlar

Aşk Sözleri