Gıcık Sözler, Gıcık Laflar, Gıcık Cümleler, Gıcık Mesajlar

Gıcık Sözler
Gıcık Sözler, Gıcık Sözler Kısa, Gıcık Sözler Anlamlı, Gıcık Sözler Paylaşmalık, Gıcık Sözler indir, Gıcık Sözler Facebook, Kısa Gıcık Sözler, Kaliteli Gıcık Sözler, Gıcık Sözler resimli, Gicik Sozler, En Gıcık Sözler, Gıcık Sözler Yeni, Gıcık Sözler Durum, Gıcık Sözler Sevgiliye, Gıcık Laflar Etkileyici Kısa, Gıcık Cümleler, Gıcık Yazılar, Gıcık Mesajlar, Gıcık Mesajlar Kısa, Gıcık Mesajlar Yeni.

GICIK SÖZLER


Mağazaya Girince Dibimden Ayrılmayan
Mağaza Elamanını
çıkışta Evine Kadar Takip Ettim
Nasıl Bir Gerilim Olduğunu Anlamıştır Umarım..



Bence Bana Aşık Olman
Sana çok Yakışıyor..



Soru :
İnsanlar Neden Kafasına Su Dökerek Uyandırılır
Cevap :
çünkü Suyun Kaldırma Kuvveti Vardır..



Çekici Biri Olabilirsin
Ama Ben Henüz Yolda Kalmadım..



Köfte ile Möfte Arasında Ne Fark Vardır
Cevap :
Biri Kıymadan Yapılır
Diğeri Mıymadan Yapılır..



Geçmişimi Hep Arıyorum Ama
Hep Meşgul..



Ben öyle Herkese Kin Tutmam
Benim Kinim Bile Kalitelidir..



Otobüste 19-20 li Yaşlarda ki Kızlara
Buyur Otur Abla Diyerek Morellerini Bozuyorum..



çok Makbule Geçti
Senin Gibisi Geçmedi Makbule..



Sırf Sen Uykunu Al Diye
Sabahları Perdeyi Kapatacam..



Bizleri Ayakta Tutan iki şey Vardır
Sağ Ayak ve Sol Ayaktır..



çok Dostum Var Benim
Yeter ki işleri Düşsün..



Adamcazın Kafasına Selpak Düşmüş ölmüş
Neden ¿ çünkü Olar Halka Değil Fil..



En hızlı Sayı 10 Dur. Neden ¿
çünkü On'un Arabası Var..



Para Mutluluk Getirmez Diyenler
Bel ki Size Getirmiyor Olabilir
Verin Bir kez Ben Deniyeyim Nolur Lan..



3 japon Sırayla Uçaktan Atlamış
3 Japon ölmüş
Sıra ise Kırılmış..



Anneler Neden Hiç Bir şey Düşünmez ¿
çünkü Tefal Her şeyi Düşünür..



Bazı Yanlışları
Doğru Bir şekilde Yapmak
Adama Keyif Veriyor..



Gıcık Sözler, Gıcık Cümleler
Gıcık Laflar, Gıcık Mesajlar
www.agir-sozler.blogspot.com



Türkün Doğruyum çalışkanım
iyi Gelirli Bir Bayanla Hayat Kurmak istiyorum..



Hayatta Tek Bir Gerçek Var
Oda Kariyer
Sen çalışırsın Karı Yer..



Bu işin Daha Mahşeri Var
Mizanı Var
Hesabı Var
Sen Bilirsin Yani..



Kimilerini Deliye Çevirse de Varlığım
Beni Uzaktan Gizli Gizli izlemelerine Bayılıyorum..



Keşfetmek
Herkesin Gördüğünü Görüp
Düşünmediğini Düşünmektir..



Sen Bana Rağmen Kendine iyi Bak
Ben Sana Rağmen Hoşça Kalırım..



Ayakkabılarımın Bağcıklarını Bağlarken
Beni Beklemeyen insanlara Deli Oluyorum..



Sen Benim Kim Olduğumu Biliyor musun ¿
Bilmiyorsun. O zaman Tanışalım..



Aynayı Silip Cam Gibi
Camı Silip Ayna Gibi Oldu Diyende
Sadece Bizim Millet Heralde..



Senin için ölürüm Diyene Denk Gelirsen
Sık Kafasına Gitsin
Sorana Sözünü Tuttu Dersin..



Adamın Biri Yarın öleceğim Demiş
Yarmışlar ve ölmüş..



Eşofman Takımı Almaya Gittim
Param Yetmedi
Sadece Altını Aldım
üstü Kalsın Dedim
Bir Havam Oldu Yani..



şuan Hiç şaka Kaldırır Halim Yok
Lütfen Vinç Getirin..



Allah Göstermesin Dediğim Ne Varsa
Hepsini Full HD Olarak izledim..



Anne Sen Hangi Takımı Tutuyorsun
Nevresim Takımı..



Türkiye de 100 Kişiye Sorun Bakalım
Suriyelilerden Memnun Musunuz Diye
Yüzde 70 Suriyeli çıkmazsa Adam Değilim..



Bugün Denizde ölmek üzere Olan
Bir Balığı Kurtardım
şuan Kumun üzerinde Uyuyor..
Paylaş:  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sosyete Sözler sayfamızı sizler için hazırladık.
Güzel Sözler, Anlamlı Sözler, Aşk Sözleri, Dini Sözler, Özlü Sözler ve Ünlü Sözleri şeklinde derlenmiştir.
Bazı sözler de hatalarımız var ise affola ve sizlerde bu hataları görürseniz lütfen bilgi vermekten çekinmeyiniz.

Güzel Sözler Mesajlar

Makaleler

En Güzel Mesajlar

Aşk Sözleri