Ömür boyu seninleyim,

Her gün yazıcam, her gün sevdamı sevgimi haykırabildiğim kadar haykıracam sana. Ne yazsam, ne yapsam yetmiyor hiçbir şey sana olan aşkımı anlatmaya.

Sevgilim öyle güzel gülüyorsun ki bana her şeyi unutuyorum. Tek bir gülüşün mutlu ediyor, huzur veriyor, gülmemi sağlıyor. Sen benim prensesim, sultanım, bir tanemsin. Kalbim, bedenim, aklım, fikrim her şeyimle seninim sana aitim. Ben ömür boyu yanında olucam. Şu dünyada ki hiçbir neden beni senden vazgeçiremeyecek. Ben aşkı, sevgiyi, huzuru, mutluluğu sende öğrendim. Seninle dünyamı birleştirdim.

Ben hep yanında olucam. Hep seni koruyacam. Hep ve tek seni sevicem. Uzun uzun bir tek sana yazıcam. Kalbimin sahibi hep sen olucaksın. Hep sana gülücem. Aşkım, bir tanem, hayatım, dünyam, güzelliğim, prensesim, gecem ve gündüzüm, huzurum, ömrüm, hep sen olucaksın. Sen benimsin benim kalıcaksın.


Paylaş:  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sosyete Sözler sayfamızı sizler için hazırladık.
Güzel Sözler, Anlamlı Sözler, Aşk Sözleri, Dini Sözler, Özlü Sözler ve Ünlü Sözleri şeklinde derlenmiştir.
Bazı sözler de hatalarımız var ise affola ve sizlerde bu hataları görürseniz lütfen bilgi vermekten çekinmeyiniz.

Güzel Sözler Mesajlar

Makaleler

En Güzel Mesajlar

Aşk Sözleri