Producer Dizisi Hakkındaki Yorumum ve Replikleri

Daha yayınlanmadan haberlerini takip etmiş, size bahsetmiş, eş zamanlı izleyeceğimi söylemiştim. Heirs'ten sonra beni yanıltan ilk dizi oldu Producer.

Dizinin konusu ve oyuncuları hakkında şuradan bilgi alabilirsiniz.
Dizi hakkında söyleyeceklerim;

*Dizinin herhangi bir konusu yok. 
Belgesel desen değil, tanıtıcı desen değil, dizi hiç değil. Yani ne olduğu belli değil.

*Romantizm yok, aksiyon yok, dram yok. 
Bu şartlarda bir dizinin varlığından bahsetmek mümkün değil.

*Peki siz ne izlediniz derseniz; 12 bölümün ardından düşünüyorum da hiç bir şey aklımda bile kalmadı.

*Dizinin tek artısı Kim Soo Hyun. Yine Dream High'da olduğu gibi burada da diğer oyuncuları ezip geçmiş. Zaten, o diğer oyuncular neden bu diziyi kabul etti, böyle senaryosu bile olmayan bir yapımda neden yer aldı ayrı bir tartışma konusu.

*Diziyi tanıtırken belki şöyle bir tanım yapabilirim: 
Realty Show'ların perde arkası, çekim süreci.

Ama böyle bir tanım yaparsam da tam olarak bu tanımın hakkını verdiklerini söylemek yalan olur.

*Öyle işte. Başrol oyuncularına sempatiniz varsa, onlar hatırına izlerim diyorsanız serbestsiniz elbette. Aksi halde 1,5 saatlik bölümleriyle tamamen zaman kaybı. Saçma, tatmin etmeyen sonundan bahsetmiyorum bile.

Hiç mi olumlu bir şey yok derseniz; 
Paylaş:  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönderme

Sosyete Sözler sayfamızı sizler için hazırladık.
Güzel Sözler, Anlamlı Sözler, Aşk Sözleri, Dini Sözler, Özlü Sözler ve Ünlü Sözleri şeklinde derlenmiştir.
Bazı sözler de hatalarımız var ise affola ve sizlerde bu hataları görürseniz lütfen bilgi vermekten çekinmeyiniz.

Güzel Sözler Mesajlar

Makaleler

En Güzel Mesajlar

Aşk Sözleri