Komik Sözler-Komik Mesajlar

Komik Sözler-Komik Mesajlar

Anlamlı Komik Mesajlar, Komik Anlamlı Sözler, Etkileyici Komik Sözler, Full Komik Sözler, Komik Sms'ler, Kısa Komik Sözler, Kısa Anlamlı Komik Sözler,En Anlamlı Komik Mesajlar. Komik Sözlerle İlgili Kısa Sözler, Özlü Komik Sözler, Etkili Komik Sözler

Benim Sevgim Kocaman Okyanus Olsa Ne Fayda

Sen Yüzmeyi Değil Üzmeyi Bildikten Sonra

askım hiçbir espirime gülmeyince dayanamayıp sordum niye gulmuyosun dıye : benseninle cidi düsünüyorum dedi güzelmiş:)

national geographic 2 saattir anlatılan Kuşu Yaban Tv de İki Dakikada Vurdular 

5 Duyu Organı Varken Hala Lafı Kıçından Anlayan Varya Pes:)

Aşk Bir Oyunsa Aldatmak Ne Oluyor Oyuncu Değişikliğimi...

Benden Ne Köy Ne de Kasaba Olu! Demeyin Torpiliniz Varsa İl Bile Olursunuz

Oturmuş 101 Oynarken Terlik geldi Aniden Gözümden Vurdu Beni Keskin Nişancı Annem

3G felan hikaye En iyisi 3y

Yatak

Yorgan

Yastık

Hayatta Tek Gerçek Var Kariyer.Erkek Çalışır Geitirir Karısı Yer

Gidenin Ardından Beddua Etmeyin Sakın 3 küfür 1 tükür Gittiği için Bin Şükür Yeterli..

Ben koca bir Dünyayı Bir 70 liğe Sığdırmışım ,sanada ,sığdırım Sıkıntı Yok

Kalbimle Gurur duyuyorum Aldatıldı,ihanet edildi,çalındı,kırıldı,parçalandı,
Ama yinede yılmadı on numara Çalışıyor aslanım :)

Seni gördüm göreli

Başım belada

Dün gece seni düşünürken

Kalmışım helada

Ya Hataların Yüzleşir Yada Hataların Yüzsüzleşirsin Cahil Olmak Ayrı Pislik olmak Ayrı.. :))

Otobüs tıklım tıklım şoför bile ayakta gidiyor, teyze de pis pis bana bakıyor. 
Lan ayaktayım zaten, ne yapayım öleyim mi teyze ya.

Adam Olana Notunu Eşşek Olana Otunu Veririz

Akşama kadar facedemi takılıyorsun diyenlere hasta oluyorum;
Sanki dışarıda kendileri modern tıbbın temellerini atıyorlar..

Fenerbahce'nin ettiği tnasferlere şaşırmadım.

çünkü her kadın üzüldügünde alış verişe gider...

Hani İnsan vardır.kızamazsın,seversin,gülersin üzemezsin, bazen nefret edersin ama atamassın ya işte o benim kanka

Gitmek İsteyenin Elini Sıkı Sıkı Tutup Sonra Birden Bırakın Ozaman Daha Hızlı Giderler

Allahım kendim için bişey istiyosam namerdim anneme tatlı karizmatik bi o kadarda yakışıklı bi damat nasip eyle aminnn :)

Ben gidiyorum.-Nereye+Senden uzağa.-Neden+Koşa koşa gelip sana sarılmak için..

Şurubun prospektüsünde “2 yaşın altındakilerde halisünasyona sebep olur” yazıyor.İçen bebek söyledi heralde..

+Adın ne? -Gözde su. Senin adın ne? +Burunda sümük

5. sınıftayım babam teşekkür getir bilgisayarını yenileyeceğim dedi, ben de getirdim, geldi f5’ e basıp gitti. O gün bu gündür başarıya küsüm.

Telefonumu uçak moduna alıp havaya fırlattım, yere çakılıp paramparça oldu. Hay ben böyle modun..

Eğer bir kızın profil fotoğrafı belden yukarı ise boyu kısa,omuzdan yukarı ise şişman,sadece gözleri görünüyorsa kaçın..

Aradığınız kişiye Ulaşamıyorsanız Sorun Hatlarda Değil (Yediği Haltlardadır)..

Anneme tişörtümdeki yağ, vişne ve kahve lekesini gösterdim, küfür etti. 
Reklamlarda böyle değildi. Zalımsın dünya..

İn dereye düzee bak,Aynadaki yüze bak,Kız beni beğenmezdin,Aldığın öküze bak!

Konuşup konuşup muhabbetin sonu geldikten sonra, ”Amaaan boş ver dedikodu yapmış olmayalım” diyen kadın, Türk kadınıdır.

Patronum kovunca sen beni kovamazsın ben istifa ediyorum dedim, tazminat alamazsın deyince o zaman sen kov dedim, artistliğin lüzumu yok

İnsanlardan sıkıldım "Hayvanat Bahçesine" ziyarete gidicem diyen kişiye, tabii "Akraba Ziyaretleri" önemli dedim..

11 yaşındaki bir kız "kokusunu özledim." yazmış. Verin şunun kokulu silgisini, yazıktır..

Biz şimdi inek sütü içiyoruz ya, e ineğin buzagısıda aynı sütü içiyo.. biz şimdi onunla şüt kardeşmi oluyoruz? Kafam karıştı .

Ortak facebook hesabı kullanan karı koca dün boşandı, mahkeme kararıyla facebook hesabı anneye verildi, baba ise cumartesi ve pazar günleri, hesabı görebilecek

Anneme tişörtümdeki yağ, vişne ve kahve lekesini gösterdim, küfür etti. 
Reklamlarda böyle değildi. Zalımsın dünya..

Çakmaklara GAZ ,Telefonlara ŞARJ,Çapkınlara DAYAK farz....

Biz dosyayı kaydederken "asdadasdds" diye kaydederdik. Şimdikiler öyle gülüyor ne ilginç..

Telefonumu uçak moduna alıp havaya fırlattım, yere çakılıp paramparça oldu. Hay ben böyle modun..

Bir kadınla kavga ederken ilk olarak "sessiz kalın" olmaz ise "ona haklı olduğunu söyleyin" oda olmazsa "yere yatıp ölü taklidi" yapın..

Kumanda çalışmazsa pillerin yerlerini değiştiririm ve çalışır, onların da canı sıkılıyor sonuçta. yazık..

Şu hayatta en çok güldüğüm insan modeli kendi fotoğrafını kendisi çekerken uzaklara bakıyormuş, haberi yokmuş gibi poz verendir..

Misafirlikte tıka basa yediğin halde sofradan kalkarken laf olsun diye "hani ne yedin ki" diyen, ev sahibinin önüne kusup "ahanda bunu yedim" diyesim var..

Vur davulcu davula sevdiğim kalksın sahura kalbi gelmedi aşka bari gelsin imana:)

O değil de ilerde evleneceğim kişi kim bilir şuan kiminle konuşuyor. 
Allah belanı versin doğmamış çocuklarından utan..

Kezbanların kavgalarının yeni trendi; bıyıklarını yolarım senin..

+ Aşkım telefonun şifresi ne?- Çıktığımız tarih aşkım
+ Neyse aşkım bakmıcam güveniyorum ben sana.

Gözlerin ne renk? - Kahve senin? + Çay ama güneşte süt oluyor.

Renkli göz denilince akla mavi yada yeşil geliyor.. Çünkü kahverengi renk değil araba motoru.

Mesaj gelir diye telefonu yanımdan ayırmıyorum, aşkımdandegil de radyasyondan geberip gidicem yani.

Bütün gece ağlamaktan helak olup ertesi gün hiçbir şey olmamış gibi güne devam eden canlıya kadın denir.

Bülent Ersoy'un kullandığı iki takma kirpiği alıp birleştirsem evi süpürürüm lan..

Peki ya kan grubu az bulunan insanların kendilerini seçilmiş sanmaları? 
Yarın kana ihtiyacın olsa geberip gidecen lan hava atmak senin neyine?

O değilde; okul koridorlarını podyum sanan kızlar var.. 

Ben asla yakışıklı, zengin, uzun boylu, esprili, sevdiğine sadık biriyle evlenmem. 
Büyük konuşayım da başıma gelsin..

Sevgilim. iyi ki varsın gerçekten. 
Sen olmasaydın; isim şehir oynarken hayvan kısmına kimi yazardım ben?

Müziğin sesini biraz daha açar mısın? Diyen komşu hayalimdeki komşudur..

Profesyonel fotoğrafları olan kızdan korkarım ben. 
Çok değiştiriyor hatunu. fotoğrafta bakıyorsun adriana lima, cam açıyor kibariye..

Tartılırken göbeğini içine çeken insanlar var. Hepsiyle aynı atmosferde solunum yapıyoruz..

Sevgilisiyle fotoğraf çekilenleri çok kıskanıyorum sonra fotoğrafı şikayet ediyorum falan..

Millet arabasıyla okula gelince hava olur, ben 110 milyarlık kamyonla gidince kıro oluyorum..

‎15 yaşındaki bir kız Facebook durumuna "off keşke yarın sabah aşkımla uyansam" yazmış. 
İçtiği süt dokundu heralde..

- Doktor bey sabah kalkınca burnum kanıyor.
+ Öğlen kalk o zaman..

+ Bazi kızlar makyaj yapar bazıları ise sadece güler 
-ZAAAAA XD AHUAHUAHU + Allah askina sen makyaj yap..

Halbuki takdir alana 5 ay, teşekkür alana 4 ay tatil hakkı tanısalar bu ülkenin başarı oranları tavan yapardı.

Pazarda çocuğunu kaybedince feryat figan ağlayan
bulunca da öldüresiye döven anne Türk annesidir..

Ailemi yokluğumla terbiye etmek için 6 saattir eve uğramıyordum. 
Az önce gittim, sen dışarda mıydın dediler..

Bugün çok güzel bi kız yanıma gelip masamdaki sandalyeyi göstererek tebessümle boş mu dedi. Heyecanlandım ee evet dedim. Sonra sandalyeyi alıp gitti..

Sana 5 dakikaya kadar oradayım demedim mi? Sen ne diye her yarım saatte bir arıyorsun..

Ipad aldım, Steve Jobs öldü, Blackberry aldım BBM öldü. Şimdi gidip Justin Bieber CD'si alacam..

Eller kadir kıymet bilmiyor annem, kollar bacaklar falan biliyor da bu ellere öğretemedim, cidden salak bu eller..

Peki ya kan grubu az bulunan insanların kendilerini seçilmiş sanmaları? 
Yarın kana ihtiyacın olsa geberip gidecen lan hava atmak senin neyine?

Ben asla yakışıklı, zengin, uzun boylu, esprili, sevdiğine sadık biriyle evlenmem. 
Büyük konuşayım da başıma gelsin..

Sevgilim. iyi ki varsın gerçekten. 
Sen olmasaydın; isim şehir oynarken hayvan kısmına kimi yazardım ben?

Müziğin sesini biraz daha açar mısın? Diyen komşu hayalimdeki komşudur..

Profesyonel fotoğrafları olan kızdan korkarım ben. 
Çok değiştiriyor hatunu. fotoğrafta bakıyorsun adriana lima, cam açıyor kibariye..

Profesyonel fotoğrafları olan kızdan korkarım ben. 
Çok değiştiriyor hatunu. fotoğrafta bakıyorsun adriana lima, cam açıyor kibariye..

Tartılırken göbeğini içine çeken insanlar var. Hepsiyle aynı atmosferde solunum yapıyoruz..

Bir kadın söyleyecek çok şeyi olduğu halde susuyorsa, ölmüş olabilir bi kontrol edin..

Eğer bir kızın fotoğrafları belden yukarı ise kısa boylu, omuzdan yukarı ise şişman, sadece gözleri görünüyorsa kaçın..

Kopya düzenine göre oturan öğrencilerin; yerlerinin değiştirilmesi sonrası bakışması, en hüzünlü ayrılık sahnesinde bile yok.

O değil de lisede çıktığıyla evlenenler var. Benim lisedeyken çıktığım tek şey tenefüstü lan!

Sanırım İnternet Bana Aşık. Ben Giriyorum, Böyle Bir Kasılmalar, 
Bir Eli Ayağa Dolaşmalar, Yavaşlamalar Falan. Hadi Hayırlısı..

+ Aşkım İddiaya Girelim mi? - Neyine? + Kaybeden bıyıklarını kessin..

Şimdi arkanı dönüp gittin yaa... götün güzelmiş!

Ben karanlıkta Adriana Lima' ya benziyorum ha, ama böyle zifiri karanlık olacak..

ABD'de adamın biri baraja işedi diye 30 milyon lt su boşaltılmş. 
Biz de olsa belediye başk. o sudan içer ''bakın ölmedim" derdi..

Bizim zamanımzda elimize erkek eli değmezdi, diyen babaanneler; siz 13 yaşında evleniyormuşsunuz zaten 5 yaşında da elletmeyi verin..

Bayramlar 20-21 yaşındakiler için çok zor. Ne para veriyolar ne de para alıyorlar. Bu ne lan.

Aslında herkes bilgisayardan anlar. Hata mı veriyor, bas resete. 
Dondu mu bas resete. Kastı mı, bas resete..

Otobüste ilk defa oturma fırsatı bulan genç, basın mensuplarının sorularını yanıtlarken gözyaşlarına hakim olamadı.

Bir gün intihar edecek olursam, yıllardır misafir odasındaki vitrinde duran nikah şekerlerini yutarım..

Böcek görünce çığlık atıp ortalığı koparan mal; sen ölünce haşeratın sülalesi üstünde halay çekecek haberin yok..

Facebook gelişti diyolar ya yalan, hala mağara adamı gibi duvarlara yazı yazıyoruz..

Bir erkek bunalımı: Bunalım -Bunu mu alalım -Buna da mı alalım 
-Bunu niye alalım -Bunu bari almayalım -Bunu almam -Off bunaldım..

Karısını evde bulamayan adamın isyanı: "Saç düzleştiricisi hala sıcak, fazla uzağa gitmiş olamaz..

Bu yaz da Doktorlar'ı izleyip bitirirsem kesin cerrah oluyorum.
Kimse tutamaz artık beni..

Birde şu hayran oldukları ünlülerin sevgilsi olduğunu öğrenince üzülenler var. 
He lan he, olmasaydı seninle çıkacaktı zaten..

Kalemin masadan yuvarlanırken düşmesin diye çabalarsın ama düşer. 
Alırken de kafanı masaya çarparsın ohh mis.

Ttnet kampanya yapmış. ilk 2 ay para almadan internet hizmeti veriyolar, sonraki 22 ay internet hizmeti vermeden para alıyorlar..

Biraz önce sivrisineğe Hilal Cebeci'nin köşe yazarı olacağını anlattım.
 Cevap veremedi tabi nasıl versin ölmüş hayvan.

Az önce Hayko Cepkin'in Twitter profiline baktım da, adam gülme şeklini şöyle yapıyor '' .) '' adam bu sefer cidden haklı.
Anlamlı Komik Mesajlar, Anlamlı Komik Sözler, Çok Güzel Komik Sözler, En Güzel Komik Sözler, Etkileyici Komik Sözler, Full Komik Sözler, Komik Anlamlı Sözler, Komik Sözler,
Paylaş:  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönderme

Sosyete Sözler sayfamızı sizler için hazırladık.
Güzel Sözler, Anlamlı Sözler, Aşk Sözleri, Dini Sözler, Özlü Sözler ve Ünlü Sözleri şeklinde derlenmiştir.
Bazı sözler de hatalarımız var ise affola ve sizlerde bu hataları görürseniz lütfen bilgi vermekten çekinmeyiniz.

Güzel Sözler Mesajlar

Makaleler

En Güzel Mesajlar

Aşk Sözleri